Tänää oon kokopäivän ollu kotona, chillaillu vaan. Tarkotus oli lähteä Lahteen, mut ei me sit lähetykkään, koska sinne on nii pitkä matka ja se ois pitäny kulkee bussilla. Harmittaa. No mut kuitenki tässä jotai kuvia kuluneelta viikolta, ei kerro oikeestaa yhtää mitään, mut jotain siinä nyt kuitenki. Nyt alan paistaa lettuja. Tuuli on aluemestaruuskisoissa, tai jossai, emmätiiä, jossai kisois kuitenki, hahaha. En saa tätä fonttii mustaks, joten olkoon se nyt harmaa.







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti