perjantai 25. tammikuuta 2013

fredag

heiiiii ❤ Vihdoinkin on perjantai! Täl viikol on ollu iha hirveetä herätä kouluu, joten oon nii ilonen et huomen on lauantai, eikä oo pelejä tai mitää muuta sellast minkä takii joutuis heräämään. Viikko on menny iha hyvi, mut on jotenki ollu semmone väsyny fiilis :/.

Tänää olin koulussa ja sitten tuli käymään kotona ja lähin harkkoihin:) Harkkojen jälkeen tuli kotiin ja meillä oli ruokaaa <3!





SO GOOD! Aaah nam toi oli toosi hyvää ❤ Uunis paistettuu paahtoleipää, salaattii, hedelmii & vihanneksii. Ja lopuks viel tietenki irtokarkkeja ❤
Illal sit kattelin telkkarii ja muute vaa chillaillin.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti