Mä oon ihan kyllästyny tähän talveen! Tää kylmyys, pimeys ja erityisesti se että joutuu käyttää tälläsiä rumia vaatteita, ottaaa päähän. Mä en jaksa odottaa että ilmat lämpenee ja vaatteet voi vähentyä. Muutenki kesällä/keväällä/alkusyksyllä KAIKKI on vaa niin paljon paremmin! Kouluu on paljon kiinnostavampaa ja kivempaa, on jotenki aina vähemmän draamaa, harrastuksii jaksaa paremmin, kavereitten kaa voi olla melkee millon vaan ja tietysti voi käyttää kivempia
vaatteita. Tätä mä ootan ihan liikaa!
perjantai 8. helmikuuta 2013
perjantai 25. tammikuuta 2013
fredag
heiiiii ❤ Vihdoinkin on perjantai! Täl viikol on ollu iha hirveetä herätä kouluu, joten oon nii ilonen et huomen on lauantai, eikä oo pelejä tai mitää muuta sellast minkä takii joutuis heräämään. Viikko on menny iha hyvi, mut on jotenki ollu semmone väsyny fiilis :/.
Tänää olin koulussa ja sitten tuli käymään kotona ja lähin harkkoihin:) Harkkojen jälkeen tuli kotiin ja meillä oli ruokaaa <3!
SO GOOD! Aaah nam toi oli toosi hyvää ❤ Uunis paistettuu paahtoleipää, salaattii, hedelmii & vihanneksii. Ja lopuks viel tietenki irtokarkkeja ❤
Illal sit kattelin telkkarii ja muute vaa chillaillin.
Tänää olin koulussa ja sitten tuli käymään kotona ja lähin harkkoihin:) Harkkojen jälkeen tuli kotiin ja meillä oli ruokaaa <3!
SO GOOD! Aaah nam toi oli toosi hyvää ❤ Uunis paistettuu paahtoleipää, salaattii, hedelmii & vihanneksii. Ja lopuks viel tietenki irtokarkkeja ❤
Illal sit kattelin telkkarii ja muute vaa chillaillin.
lauantai 15. joulukuuta 2012
You're in love with a girl who's in love with world
Tänää oon kokopäivän ollu kotona, chillaillu vaan. Tarkotus oli lähteä Lahteen, mut ei me sit lähetykkään, koska sinne on nii pitkä matka ja se ois pitäny kulkee bussilla. Harmittaa. No mut kuitenki tässä jotai kuvia kuluneelta viikolta, ei kerro oikeestaa yhtää mitään, mut jotain siinä nyt kuitenki. Nyt alan paistaa lettuja. Tuuli on aluemestaruuskisoissa, tai jossai, emmätiiä, jossai kisois kuitenki, hahaha. En saa tätä fonttii mustaks, joten olkoon se nyt harmaa.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)














