Mä oon ihan kyllästyny tähän talveen! Tää kylmyys, pimeys ja erityisesti se että joutuu käyttää tälläsiä rumia vaatteita, ottaaa päähän. Mä en jaksa odottaa että ilmat lämpenee ja vaatteet voi vähentyä. Muutenki kesällä/keväällä/alkusyksyllä KAIKKI on vaa niin paljon paremmin! Kouluu on paljon kiinnostavampaa ja kivempaa, on jotenki aina vähemmän draamaa, harrastuksii jaksaa paremmin, kavereitten kaa voi olla melkee millon vaan ja tietysti voi käyttää kivempia
vaatteita. Tätä mä ootan ihan liikaa!



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti